Додаток 10.docx
- Формат
- docx
- Записів
- 47
- Розмір
- 17 КБ
- Стан
- завантажено, перевіряється
- Змінено джерелом
- 22 жовтня 2019 р.
Оригінал: https://data.gov.ua/dataset/4d505e3d-3473-4279-b4cf-e17d81c9486b/resource/b0244cfb-8914-4…
Дані
| № | text | text_length | text_block_index | source_format |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Додаток 1 0 | 11 | 1 | docx |
| 2 | до рішення шістнадцятої сесії Антонінської селищної | 51 | 2 | docx |
| 3 | ради сьомого скл икання від 27 червня 2019 р. № 4 | 49 | 3 | docx |
| 4 | ПОЛОЖЕННЯ | 9 | 4 | docx |
| 5 | про транспортний податок | 24 | 5 | docx |
| 6 | 1. Платники податку | 19 | 6 | docx |
| 7 | Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Украї… | 248 | 7 | docx |
| 8 | 2. Об’єкт оподаткування | 23 | 8 | docx |
| 9 | Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринк… | 256 | 9 | docx |
| 10 | Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику… | 350 | 10 | docx |
| 11 | Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реаліз… | 592 | 11 | docx |
| 12 | 3. База оподаткування | 21 | 12 | docx |
| 13 | Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 2 цього Положення. | 110 | 13 | docx |
| 14 | 4. Ставка податку | 17 | 14 | docx |
| 15 | Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що… | 183 | 15 | docx |
| 16 | 5. Податковий період | 20 | 16 | docx |
| 17 | Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року. | 63 | 17 | docx |
| 18 | 6. Порядок обчислення та сплати податку | 39 | 18 | docx |
| 19 | 6.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем… | 148 | 19 | docx |
| 20 | 6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються… | 260 | 20 | docx |
| 21 | Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця,… | 299 | 21 | docx |
| 22 | Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезид… | 246 | 22 | docx |
| 23 | 6.3. Органи внутрішніх справ зобов’язані до 1 квітня 2015 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об’єкта… | 210 | 23 | docx |
| 24 | З 1 квітня 2015 року органи , що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, зобов’язані щомісяця у десятиденн… | 371 | 24 | docx |
| 25 | Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує держа… | 142 | 25 | docx |
| 26 | 6.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютог… | 360 | 26 | docx |
| 27 | Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця… | 260 | 27 | docx |
| 28 | 6.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року подат… | 371 | 28 | docx |
| 29 | Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права… | 130 | 29 | docx |
| 30 | 6.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилис… | 206 | 30 | docx |
| 31 | 6.7. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січн… | 232 | 31 | docx |
| 32 | 6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до цього Положення є об’єктом… | 871 | 32 | docx |
| 33 | 6.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до цього Положення є об’єктом… | 341 | 33 | docx |
| 34 | У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подаєтьс… | 221 | 34 | docx |
| 35 | 6.10. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своє… | 165 | 35 | docx |
| 36 | а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку; | 71 | 36 | docx |
| 37 | б) розміру ставки податку; | 26 | 37 | docx |
| 38 | в) нарахованої суми податку. | 28 | 38 | docx |
| 39 | У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі о… | 512 | 39 | docx |
| 40 | Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих… | 173 | 40 | docx |
| 41 | 7. Порядок сплати податку | 25 | 41 | docx |
| 42 | Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до бюджету Антонінської селищної ради з… | 166 | 42 | docx |
| 43 | 8. Строки сплати податку | 24 | 43 | docx |
| 44 | Транспортний податок сплачується: | 33 | 44 | docx |
| 45 | а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; | 88 | 45 | docx |
| 46 | б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відобр… | 159 | 46 | docx |
| 47 | Селищний голова Н. А. Кондратюк | 31 | 47 | docx |