Додаток №2 до рішення сесії Крижопільської селищної ради від 27.06.2019 року № 3-4119
Додаток №2 до рішення сесії Крижопільської селищної ради від 27.06.2019 року № 3-4119
- Формат
- xlsx
- Записів
- 36
- Розмір
- 15 КБ
- Стан
- завантажено, перевіряється
- Змінено джерелом
- 16 серпня 2019 р.
Оригінал: https://data.gov.ua/dataset/ed999e36-29dc-4565-94a9-832bf6959a7b/resource/04147d38-ab33-4…
Дані
| № | sheet_name | код_області | код_району | код_згідно_з_коатуу | найменування_адміністративно_територіальної_одиниці_або_населеного_пункту_або_території_об_єднаної_територіальної_громади | empty |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Лист1 | 2 | 9 | 521955100 | Крижопільська селищна рада | |
| 2 | Лист1 | Група платників, категорія/цільове призначення | Розмір пільги | |||
| 3 | Лист1 | земельних ділянок | (відсотків суми податкового зобов’язання за рік) | |||
| 4 | Лист1 | 1. Від сплати податку звільняються(ст.281 ПКУ):. | 100 | |||
| 5 | Лист1 | - інваліди першої і другої групи; | ||||
| 6 | Лист1 | - фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; | ||||
| 7 | Лист1 | - пенсіонери (за віком); | ||||
| 8 | Лист1 | - ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального… | ||||
| 9 | Лист1 | - фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. | ||||
| 10 | Лист1 | Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 281.1 ці… | ||||
| 11 | Лист1 | - для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари; | ||||
| 12 | Лист1 | - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах -… | ||||
| 13 | Лист1 | - для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара; | ||||
| 14 | Лист1 | - для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара; | ||||
| 15 | Лист1 | - для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара. | ||||
| 16 | Лист1 | 1.1. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельни… | ||||
| 17 | Лист1 | 1.2. Якщо фізична особа, визначена у пункті 1.9.1, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання,… | ||||
| 18 | Лист1 | Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано т… | ||||
| 19 | Лист1 | 2. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб: | 100 | |||
| 20 | Лист1 | Від сплати податку звільняються (ст.282 ПКУ): | ||||
| 21 | Лист1 | - санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських органі… | ||||
| 22 | Лист1 | - громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвал… | ||||
| 23 | Лист1 | Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявност… | ||||
| 24 | Лист1 | У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язан… | ||||
| 25 | Лист1 | - бази олімпійської та параолімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України. | ||||
| 26 | Лист1 | - заповідники, у тому числі історико-культурні, національні природні парки, заказники (крім мисливських), парки державн… | ||||
| 27 | Лист1 | - дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури,… | ||||
| 28 | Лист1 | - державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санатор… | ||||
| 29 | Лист1 | - державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я… | ||||
| 30 | Лист1 | - бюджетні заклади та установи, що повністю фінансуються з державного та місцевих бюджетів. | ||||
| 31 | Лист1 | - Юридичні особи, засновниками яких є селищна рада. | ||||
| 32 | Лист1 | 3 Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком (ст..283 ПКУ) в : | 100 | |||
| 33 | Лист1 | - Земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення ді… | ||||
| 34 | Лист1 | - Земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв. | ||||
| 35 | Лист1 | - Земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайня… | ||||
| 36 | Лист1 | 4. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, органи прокуратури, заклади, установи та організації, вій… | 100 |